Lady G

Visste ni att Lady Gaga fick sitt namn från Queens låt "radio Gaga"....lite useless knowledge :)

Hennes nya låt Alejandro är helt fantastisk!
Igår på vägen hem från Sats Jakobsberg där jag hade kört afro med Maria så kom den låten på radio och jag blev alldels varm. Jag älskar den, jag älskar Lady Gaga. Jag skiter i om hon har varit strippa och om hon visar sig halvnaken för jämnan...





Mikaela - låt Emelie se denna bilden så kommer hon älska Gaga ännu mer....Ser ni Hello Kitty  :) Jag älskar dig Emsson, grattis i efterskott min ängel!!


Ikväll blir det SATC The Movie 2 med syster Zandra.
Godis och mys alltså :)
Karlarna våra får stanna hemma och kolla på VM :)

TACK MARIA FÖR VÄRDELNS BÄSTA AFRO-KVÄLL!
Linnea & Lola var där också <3



TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0