Midsommarhelg

VILKEN MDISOMMAR VI HADE!
Stort tack till värdparet - Magnus & Lisa! Hela dagen var helt underbar!
Vi kom dit kl 14:00, då fick alla ta en lapp ur en skål där det stod en låttext på. Jag fick:
"Du gamla, du fria..."
& så skulle jag gitta resten av låttexten på ett glas som stod ute på deras altan.
Vi drack nubbe, käkade sill. Efter det klädde vi midsommarstången. Vi dansade runt. Jag hade Linus i knäet så det blev rena rama träningspasset för mig. Men det var mysigt ändå :)
Efter det hade vi 5-kamp. SÅ jävla kul! Mitt lag vann :D :D
När kvällen kom så grillade vi & bara hade det så jäkla mysigt på deras altan.

Världens bästa midsommar!
Vi ses nästa år :)

På lördag var jag inte speciellt bakis men det kändes att man hade druckit, om jag säger så...
Vi var tvungen att gå till Lisa & Magnus i stäket eftersom vår bil var där :( inte skit kul så där dagen-efter....
Efter det åkte vi & handlade men bara för veckan efter som VI DRAR OM 6 DAGAR!!!! :)
Vi grillade kyckling & majs och gjorde en sallad. Sen kollade vi på film <3
När vi skulle gå och lägga oss, kunde ingen somna.....
Kl 03:00 somnade vi. Fyfan!!!
& jag som jobbar idag :( USCH! Jag vill hem!!!!!!!

Linn <3 Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0