Onsdag

Wohow!! Det är redan onsdag :)
Idag ska jag åka på kick off med jobbet. jag älskar våra kick offer. Det är 1 gång i månaden och de center som utmärkt sig genom att gjort bra ifrån sig får blommor :) HOPPAS HOPPAS VI HAR VARIT DUKTIGA :)
Efter kick offen så ska jag, mamma, Peter & Robin åka på ångbåtensdag :) Massa kompisar till mamma och Peter kommer också. Vi var på det förra året, såå himla mysigt.
Då tar man en ångbåt ut till waxholm och så har man picknick där och sen åker man hem :)

På fredag ska vi ha konsert med kören! Det kommer nog bli riktigt kul, tyvärr så har morfar fått lunginflammation så dom kommer inte imorgon :( Det är jättetråkigt, jag som hade längtat så tills de kom!! :(



JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0