USCH

Fy fasen vad jag är trött!!! Men imorgon blir det lite sovmorgon iaf :)

Igår efter jobbet så hann jag knappt hem innan jag skulle åka igen. Jag körde bodypump. Riktigt härligt, ny koreografi! Sjukt bra musik var det också.
Sen var det bara hem & hämta Robin som har galet med nageltrång på båda fötterna & åka till närakuten. De talade om att han måste till vårdcentralen & de kommer att göra följande: (Varning för känsliga läsare)
De kommer ta en spruta på "knogen" på stortån.
Sen kommer de klippa upp nageln till mitten av tån.
Efter de så sliter de bort nageln.
MY GOD! Men det måste göras innan vi åker till USA: Vill inte ha med mig en gnällspik liksom!! Höhö.

Väl hemma så kom Rappen över på lite fotbolls-tittande & glass. Jag gick över till Zandra med en glass. Vi satt hos henne och snackade om allting. Om deras lilla knyte som kommer att komma snart. JAG VET ATT DET KOMMER BLI EN --------- :):)
Nu ska här bakas cupcakes så det står härliga till!! :)

Ikväll blir det afro med Maria & sedan går ju Coyote Ugly på 9:an. Den tar mig tillbaka i tiden :)
Idag skickar jag in resevisum som vi måste ha till USA - det börjar närma sig nu :)

<3

Kommentarer
Postat av: iia

Kan ju inte messa eftersom jag har ett j*vla kontantkort nu som jag inte har råd att ladda på :P

Men iaf, vad sägs om en sväng till Jossies lya ikväll? Kom förbi mig på jobbet, köp färg till hennes skåp i köket och sen åker vi dit? :)

Pussis

2010-06-23 @ 11:30:52
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0