Veckan vi åker til USA

Yes då är det bara 5 dagar kvar :)

Så här kommer min vecka se ut
Måndag: Färga mitt hår & jogga
Tisdag: Träna PT med Maria
Onsdag: Afro med Maria & sen träffa Josie (& iia??)
Torsdag: Middag hemma hos min chef
Fredag: Vaxa mig, sen ut & jogga. Träffa Therese på lite vin & sen ut till landet
Lördag: ÅKER TILL USA! Taxin hämtar oss kl 04:00 :S
Söndag: Fira 4th of July med BBQ & poolparty :D



En glad Linnsson!

Igår efter jobbet så hade Robin lagat god mat, sallad, kyckling & vitlöksbröd(igen...men så gott)
Eftr det gick vi & hyrde film på Handlarn' Det blev It's complicated. Den var helt okej, jag & Robin skrattade HÖGT flera gånger men det fanns liksom inte en direkt handling :) Men den var klart värt att se!
Vi gjorde morötter med dipp & popcorn :)
Mys-söndag med andra ord.
Jag älskar dig, baby!

Kommentarer
Postat av: iia

Yes, räkna med mig på Onsdag hihi :)

2010-06-28 @ 09:05:08
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0