WOHOW

Jag vet att jag säg er det här varje fredag men ÄNTLIGEN ÄR DET HELG & fasen vad fort veckan har gått.
I måndags när jag klev upp trodde jag AAAALDRIG att denna dag skulle komma.
Jag är så sjukt less på att jobba & I can't wait tills det är semester.
ONLY 2 WEEKS TO GO!!!

Idag ska vi åka till Robins land som sagt. Ska bli hur härligt som helst. Jag flyr stan medan andra kommer till stan för Kronsprinsessans bröllop. Varför måste folk vara så fruktansvärt bittra över det faktum att hon ska gifta sig & att det är hajpat? Det var 400 år sedan en kronprinsessa gifte sig. Klart som fan det ska firas!!
Jag tycker det är jätteroligt och jag önskar dem all lycka & välgång.



Jag ska köpa bröllopschoklad & dricka champagne på lördag framför teven :)
Jag ska bara SLAPPA denna helg förutom mina 2 löprundor som ska bli av....ska bli så skönt!!

Kat, kan du maila mig!! Vill beställa biljetter :) Hihihih





Linn <3 Robin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det så skönt på landet...glöm bara inte myggmedlet! Fanns en skitskön runda att springa där ute. Bodde en söt kille mitt på rundan oxå så man fick lite ögongodis som pepp på vägen (i mitt huvud var han i alla fall skitsnygg men så hade jag ju svett i ögonen).Margareta vet rundan, sprang den sist jag var där. Hälsa så gott från oss:-)

2010-06-18 @ 14:30:46
Postat av: Wilhelmjessica

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 10:15:50
URL: http://wilhelmjessica.blogbow.com
Postat av: Wilhelmjessica

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 10:16:08
URL: http://wilhelmjessica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0