Dagen D är här

Imorse var det inte svårt att ta sig ur sängen....
Jag mer eller mindre flög upp....

Jag kan inte tro det är sant men nu är det dags. Idag smäller det. Idag får jag sova min första natt i MIN lägenhet. I lägenheten som jag slitet som ett djur för. Som jag har sparat och fixat och trixat och jag vettefan hur jag fått ihop 100 000 kr till handpenning och som jag tjatat på banken för lån(innan jag hade heltidsjobb) som jag har bytt jobb för. Väl värt mödan men det känns jävligt härligt att nu är det dags!

Jag bara väntar tills kl är 15:00 o jag slutar så jag kan åka hem till min nya öägenhet som jag förövrigt dock inte sett ännu :)






Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: steffi

GAAAAH! Sååå roligt bejb!! Grattiiiiiis!!!!! :D:D:D

Hoppas det är jättejätte fin!!



Japp, mamma väntar på att den ska trilla ner i brevlådan:P Jag har den ju redan på datorn. Såå braaa! hihi..



Snart måste måste vi ses!!

På måndag börjar jag plugga, såå nervööös! :S



PUSS!!

2010-03-19 @ 09:42:53
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Linnea karlsson

aaah så kul, tror sebbe å ja ska ut och gå en kort promenad i morgon ;P

2010-03-19 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0