Långhelg

Min lång helg blev längre än vad jag ahde tänkt. Jag varit inte på jobbet i torsdags av olika skäl. SKönt kan jag säga, men gud så fort det gick.
Idag är jag helt jäkla slut!! Vill helst bara sova och vara med Robin.
I fredags när vi kom till Robins land så gjorde vi pizza och helt plötsligt ringer Robins mobil med ringsignalen som jag har när jag ringer honom. Då har jag såklart tappat min mobil på Ica så nån snäll själ lämnade in den på Ica och igår hämtade jag den.... Så ingen mobil på hela helgen = SKÖNT!!

Vi har bara tagit det lungt, varit hos Margaretas häst, lekt i snön, läst böcker. SÅ jävla skönt!
Ihelgen jobbar jag............IGEN..........Men sen är det slut på det! Intenu i helgen men nästa är det bröllop! Jag längtar massor!!

I fredags gick jag till "Gårn" och träffade Steffi!! <3
Jag köpte en fanta och hon käkade lunch och vi pratade o pratade o pratade i nästan två timmar, då insåg vi att det kanske var dags för henne att börja jobba igen :)
Vi har bara träffats 2 gånger men det känns så naturligt att vara med henne!! I really like her <3

Idag på lunchen ska jag springa lite och sen ska jag hem och fortsätta packa :(

Btw så fick vi världens finaste byrå, en vit med en spegel....ett sminkbord typ!! SÅ FINT av robins mamma!!



Puss en trött Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0