Lördag :)

1, jag är hur jävla trött som helst!!!!!!
2, jag vill gå hem NU
3, ska bli mysigt att träffa Malin & sonja idag!

På lördag ska jag ha tjejkväll VS. inflyttningsfest! Jag varken vill eller orkar ställa till med någonting stort så det blir en enkalre tjejkväll/inflyttningsfest! Det blir middag och efterrätt...:) Muums!(hoppas jag)

Idag kommer mamma också, hon ska hjälpa mig med garndiner...ska bli skönt att få upp dom, känns så tomt att inte ha gardiner...

jag älskar mami!



Sry men är för trött för att skriva! God natt <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackare som måste upp så jävla tidigt varenda morgon. Jag som tycker 6 är tidigt.



Fick i alla fall ett ryck och satte upp mina gardiner efter att ha läst att du redan tyckte det var tomt utan och du bara har bott där en vecka. Mina gardiner har legat på hatthyllan i en månad...hade helt glömt bort dom som jag betalat dyra pengar för, det blev jättefint:-)



Hoppas ni får mysigt på lördag.

Kram Lisa m familj

2010-03-25 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0