Lördag

Oh God vilket underbart väder det är ute!!
Solen skiner men det är minusgrader men jag bryr mig inte! Idag jobbar jag dock, inte kul:( Men det kommer gå fort....5 timmar bara flyger iväg. Sen ska jag hem och packa ner köket, en gång för alla.
Bara 13 dagar kvar tills vi flyttar.....Zandra - iiiihhhh :D

Igårkväll gjorde jag ingenting, låg hemma och käkade thaimat och kollade på The Ugly Truth, en helt okej film!
Sen precis innan jag skulle gå och lägga mig kollade jag på 1408, en läskig film men den spårade i slutet tyvärr :S

Linn Danneman har taggat mig på en bild på FB....


HAHAHA, det var tider det!
Känns som det var 1 miljard år sen......det kanske det var också?

Ikväll blir det bowling med CrazyGirls....Det blir kul :)
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

YEEEEES!!!! Jag toklängtar!!!!!! :-)

Hihih den bilden måste vara gammal men lika fin då som nu!!

Pysssss

2010-03-06 @ 19:31:57
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: linn

Haha, det var snällt sagt men hejkomåhjälpmig vilken hemsk bild :P Men den bjuder jag på!!!

GOD BABY, bara 12 days to goooo!!

2010-03-07 @ 16:46:11
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0