Lördagen

Ojoj....
Lördagen gick superfort! Jag jobbade och sen kom Robin till mitt jobb så tränade vi(Han sprang 5 km och jag sprang 4 km och körde ett kort bröstpass, som förövrigt gjorde så att jag har galen träningsvärk idag) och sen åkte vi och köpte ett linné åt mig. Superfint på Lindex....Amalie tog massa bilder igår så jag kan visa en annan dag!

Sedan mötte jag Elin, Amalie och Maria för mat, bowling och massa vin. Det var superkul! Efter det åkte vi hem till Elin & Amalie för att dricka lite mer alkohol och käka fyllekäk.
Elin gjorde supergoda sprit-smoothies, jag stekte ägg och Amalie plockade fram keso och kalkon och mackor - mumma! :)
Jag blev alldels för trött så Robin hämtade mig och så släppte vi av de adnra utanför MP!

Nu sitter jag på jobbet....igen....dricker min shake och hoppas att den här dagen kommer svischa förbi! När jag åker hem sen så har Robin lagat mat....Vi ska äta spagetti med vitlökssås och kycklingbitar.
Appråpå mat så tycker jag att ni ska besöka världens bästa matblogg www.matplatsen.org
Hon är såå himla duktig!

Imorse innan jag åkte till jobbet så hann jag och Robin packa några fler kartonger. Inte mycket kvar nu :) Och bara 12 days to go!! <3



Ha en bra söndag everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0