Nu åker jag!

....eller snart iallafall :)

Efter jobbet ska jag hem & packa, får inte glömma det fina bröllopskortet som jag ska ge dom som mamma köpte i London. Ska skriva världens vackraste Kärleksbrev som självaste Ludwig van Beethoven skrev till käraste. (Som jag förövrigt vill tatuera in, den hopplösa romantikern som man är)

“I can live only wholly with you or not at all…Be calm, only by a calm consideration of our existence can we achieve our purpose to live together – Be calm – love me – today – yesterday – what tearful longings for you – you – you – my life – my all – farewell. Oh continue to love me – never misjudge the most faithful heart of your beloved.
ever thine
ever mine
ever ours”

Jag hade hoppats på att hinna klippa mig men det ser mörkt ut, kanske kan någon i Skellefteå göra det. Det ska bli så kul att få bevittna Tune & Idas bröllop, kan inte förstå att allting har gått så snabbt. Kändes som igår vi fick hem inbjudan :)

 

Jag har fått en ny kamera av mami, en rosa fin som flitigt skall användas så ni får se vad vackert det kommer att vara!

 

PUSS&Kram Linn, vi hörs på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0