Oh lord

Kunde knappt sova inatt men kände mig inte speciellt trött iaf imorse när klockan ringde 05:00....
När jag gick till tåget började det ljusna och jag fick panik och trodde att min klocka hade stannat....När jag var framme på jobbet så var det LJUST! Alltså helt sjukt, äntligen hörrni - nu kommer våren!! :D

På fredag ska jag träna med PT Susanne, ska bli kul :)
Sen ingenting eftersom jag jobbar helgen, men på lördag då ska de här galningarna gå bärsärk i Jakans bowlinghall :) Ska bli askul:D


Idag kl 11:15 drar vi på kickoff i Kista med alla andra sats center. Det gör vi 1 gång i månaden för att få info och att kora månadens vinnare i de olika kategorierna samt att få inspiration!
Vi blir nog vinnare i mest sålda PT(personlig träning) DÅ KOMMER JAG BLI SÅ STOLT :)

Idag ska jag köpa boots på lunchen! YIIIHAAA everyone! Jag tror idag blir en bra dag :) Så jag passar på att sprida lite lööööööööw
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men vaddå, har ni inte fått hem papper om besiktning????

De fick vi för kanske 2 veckor sen eller nåt...

kolla upp!



PYSSSS

2010-03-03 @ 07:32:48
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0