TRÖTT

Att det redan är måndag? Men wow vad mycket jag har hunnit med den här helgen!
Jag har....flyttat :) Det gick så jäkla fort att flytta, hade hela våra familjer som hjälpte till.
Robin o hans familj flyttade över allting medan mamma o jag började städa gamla lägenheten!

Jag älskar verkligen den nya lägenheten o allting som har med den att göra. Mina nya grannar....Zandra o rappen - så underbart! igår när Rappen kom in o frågade oss om någonting så gick jag över till Zandra o hängde! Helt lovely!

MEN JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT!!!!! Har hänt saker hela tiden.
I lördags kom Josie över o käkade middag sen kom Sebbe och Linnea och besökte oss :) Linnea hade med sig übergoda negerbollar(mummmms), rosa bubbel och en blomma! Så snällt! Vi drack vin och käkade negerbollar tills Josie hade somnat i soffan och jag o Robin höll på att storkna för vi var så trötta.
Igår slipade vi träsoffan och målade om den, sen kom Linnea över och hade med sig hennes goda negerbollar igen :) och så kollade vi på New Moon som jag hade köpt :D

I love <3



Totaldäckade efteråt och sov tills jag skulle till jobbet - BUHUUUU! Jag vill verkligen inte jobba, jag vill verkligen inte gå upp kl 04:45 på morgonen :(  UUUSSSCHHH!!!!!!


Idag ska vi städa det sista i gamla lägenheten o sen är det över! Thank God!

Xoxo Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0