19 maj 2007

Ja, det var a day to remember.
Det var min mammas bröllopsdag, den dagen då jag bjöd in Robin som min "plus en" & den dagen då jag slutade tramsa om att "jag vill inte sätta någon etikett på det vi har" och insåg att han var mannen i mitt liv och blev ihop.
    Vi har inte haft det helt enkelt. Det finns dagar som gör ont att se tillbaka på. Men de allra flesta dagarna är lyckliga dagar. Jag älskar dig Robin ofattbart mycket. Du är min allra allra bästa vän och min älskade. Jag måste vara den lyckligaste tjejen i världen som fick träffa dig!

På den underbara dag så är det klart som fan att jag ska bli sjuk. Redan igår på min utbildning började febern komma. När jag kom hem var det kört, somnade kl 20:00 och sov till kl 05:00 och höll på att svimma påväg till jobbet. Jag ska åka hem kl 11:00 när jag blir avbytt av bästa Camilla.



Ikväll blir det till att order in och sova och mysa. Jag längtar.
L <3 R






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0