Aj aj aj

Min hals skriker, fy vad ont jag har!
På morgonen är det alltid värst men jag borde verkligen vara hemma för att bli riktigt frisk men det har jag inte tid för, så här sista veckan i maj om vi ska klara försäljningsmålen på jobbet.

Igår tränade jag med Cam(ulla). Det var sjukt kul och sjukt jobbigt.
Vi körde utfallsteg, knäböj med vikter, bröst & tricpes, och någon crazy magövning som var så avancerad & JOBBIG att jag knappt klarade den....
Här har ni en bild på Ulla, en stor och härlig bild :)



Efter det så träffade jag Nea. Vi gjorde kycklingenchilladas & åt lite godis :)
Jag bad Róbin hämta mig kl 20:00 och kl 20:30 låg jag däckad i sängen.
Det är tufft nu....Vill bli frisk!!

Skulle gentligen ha grillat med Steffi, Jim & leif på fredag men jag måste faktiskt avboka det. Det är min jobb-helg i helgen och jag kan inte sjukanmäla mig... Buhuhuu. Känns jättetråkigt för det hade varit jättekul att grilla med dom jöööö!!! Förlåt Steffi <3

PUSS L

Kommentarer
Postat av: steffi

Blii frisk!! ;)



PUSS!! <3

2010-05-28 @ 09:52:23
Postat av: Lisa

Fan vad duktig du är som tränar fast du inte känner dig 100 än. Själv känner jag efter alldeles för mycket:-) Hoppas du kryar på dig snart! Kram Lisa

2010-05-29 @ 23:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0