ÄNTLIGEN

Äntligen har Fashion Against Aids kollektionen på H&M släppts.
Jag som är hemma och är sjuk kan inte springa till närmsta H&M butik utan satt på internet och klickade hem...det som fanns kvar. Allt var nästan slut. Men mina favvis fanns kvar, thank god.

WOW säger jag bara. H&M vilken jävla kollektion. Helt sjukt fantatisk!!!





Den sista tunikan är inte från den kollektionen men tyckte den var söt :)
Shit känner mig helt svettig efter har krigat hem mina klänningar....
Det var några halsband som jag verkligen ville ha som är slut. Buhuuu

Igår kom Robin hem med glass, sushi, godis, melon & en stor röd ros. Jag blev så himla glad. Min feber var uppe i 39 igår. Alla vet hur knäpp man blir då så jag började dögråta. Haha!
Han är underbar, min Robin....


Just n u är han och spelar golf och jag sitter vid datorn. Första gången på länge.
Fick ett sms av Mickis som har fixat tuttisarna. Jag blev helkt paff, hon hade inte sagt nåt. Men jag hade ju kläckt ur mig nåt dumt när hon sa att hon funderade på att göra det så hon trodde jag tyckte det var töntigt.. Jag tycker bara hon är fin som hon är. As long as you're happy.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0