ÄNTLIGEN!

Det är onsdag och jag har pigg och glad, tänkte jag precis skriva när det kommer ett mongo till medlem och säger
".....SNÄLLA kan du byta skiva!" SNÄLLA kan du dra åt helvete?
Asså helt jävla seriöst, SKAFFA DIG EN JÄVLA IPOD OCH SHUT THE FUCK UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och så säger dem med den där rösten typ medlidanade som om det här vore min fucking favorit låt eller som jag har skrivit låten. Tror dom att det är kul för mig att tillgodose DEM varje jävla dag. Det finns miljaders olika människor och ingen gillar samma sak, men självklart ska jag byta skiva för DIN skull!!!!!! Du vill väl helst att jag ska sätta händerna som en jävla kines och backa ur rummet och bocka?!?!?!?!?!!?!?!??!

Men nu ska jag skita i det!!!! Idag efter jobbet åker jag till Malmö, det ska bli svinkul faktiskt!!!





Puss&Tjing en glad Ling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0