FREDAAAAAAAAAAG!!!

Gud vad jag har längtat efter denna dag!!!!


Idag ska jag hem, springa min runda, städa & sen åka och handla för att sen åka hem till Steffi! Myspys!
Måste handla vin och sånt till kör-helgen! Får inte glömma!!

Bilder från när vi var hos Vonkan sist....
Mongo-kväll med mango-drinkar, öl-spel & skratt! Det var härligt.
Vad som är fel på mig på varje jävla bild får Veronica svara på. Hennes kamera = hennes fel :P











Hihiiii, idag är en braaaa dag, har jag bestämt!

Just det, fick hem kläderna från H&M. Jag behöll skorna & jeansen! Jeansen var helt fab. Jag som har hips som inte lies så är det extremt svårt att hitta fina jeans som passar överallt. Är de bra i bena så är det för små i midjan & är de bra i midjan så är de förstora i bena. SUCK! Så jag har klickat hem ett par svarta nu :)
Klänningen och linnet var för stora....Det var tråkigt..men men :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

Aaaaany time now dareliiiing!

2010-05-07 @ 07:39:46
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0