Glömde säga

Sats delar ut startplatser i olika lopp t.ex Tjejmilen, midnattsloppet osv.
Det enda man skulle göra var att skriva sitt namn och skicka in det...........................

& jag vann en plats!!!!!

Haha, vet inte om jag ska vara glad eller vilja hoppa ifrån eb bro. Neej då men nu måste jag verkligen lägga på ett kål. Trodde aaaaldrig jag skulle vinna en plats. Jag vinner aldrig!
Men jo å då. Detta mailet fick jag igår innan jag skulle gå hem:

"Hej!

Tack för ditt intresse att vinna en startplats till Midnattsloppet, jag är glad att kunna meddela att du fått en av platserna!

Brian XXXXX på vår marknadsavdelning kommer att höra av sig inom kort med mer information. Om du har några frågor innan dess är du välkommen att kontakta Brian XXXXXX

 

Lycka till med träningen och uppladdningen inför loppet!

 

Bästa löparhälsningar,  
Sara von X

Redaktör InSATSen"




WISH ME LUCK :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjena tjejen!!!

Fan va kul att du vann en plats. Har hört att midnattsloppet är skithäftigt att delta i! Jag är oxå anmäld till midnattsloppet så om du vill ta några rundor när det börjar närma sig så hör gärna av dig. Vet du vilken startgrupp du är anmäld i??? Ska även springa parloppet med en tjej på jobbet och det är den 15 juni så nu är det bara ut och plåga sig i backarna:-).

Kram Lisa

2010-05-11 @ 10:09:49
Postat av: Lisa

Tjena tjejen!!!

Fan va kul att du vann en plats. Har hört att midnattsloppet är skithäftigt att delta i! Jag är oxå anmäld till midnattsloppet så om du vill ta några rundor när det börjar närma sig så hör gärna av dig. Vet du vilken startgrupp du är anmäld i??? Ska även springa parloppet med en tjej på jobbet och det är den 15 juni så nu är det bara ut och plåga sig i backarna:-).

Kram Lisa

2010-05-11 @ 10:10:49
Postat av: Linn

Tjaaa :)

Jaa, det kommer bli skitkul tror jag!! Fan vad roligt att du också ska med! Sats fixar allting till mig så jag vet inte än vilken startgrupp jag är i. JAG VILL OCKSÅ SPRINGA PAR-LOPPET!!!! Robin kanske vill :P Fyfan 1 mil - here we come!!! Jaa, jag tar gärna några rundor :)



Kramar!!!

2010-05-11 @ 10:15:24
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: Linn

Lisa!! Vilken startgrupp ska du vara i? Fan ångest man vill ju vara i ändå ganska bra grupp för då kanske man förbättrar sin tid men man vill ju inte vara sämst heller liksom. fan!!! haha

2010-05-11 @ 10:19:46
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: linnea

kul för dig:) lycka till.

bara ut och flåsa, men hoppa inte fån en bro. ;P

kram

2010-05-11 @ 12:13:15
Postat av: Lisa

Hihi...ja säg till Robin att ställa upp så kan jag heja på er i mixloppet! Min partner som jag ska apringa med har tyvärr varit sjuk ett tag så hon är helt omotiverad. Jag tror jag startar i grupp 4 i midnattsloppet. Ville starta i en tidigare grupp men det blev fullt så fort. Man vill ju slippa alla segisar som ställer sig i en tidig grupp och springer 500 meter för att sedan GÅ resten av vägen. Jag vill oxå förbättra min tid. Hade ju som mål förra året att orka hela milen, men ville ju gärna in på under timmen. Tyvärr sprang jag in på 1.01...så i år så fan!!!

Lycka till med träningen:-)

2010-05-17 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0