Helg!

Underbart med helg, men underbart är kort!

Fredagen var helt fantastiskt....var hemma och grillade hos Steffi men massa mongon:P Ne fyfan vad jag skrattade. Jag skrattade så jag grät, Steffi grät. Någon mer som grät?















Steffi - Du är fantastisk! var har du varit hela mitt liv?? :)

Jag bjuder på bilderna ovan :P

Dagen efter var det upp kl 07:30 & köra till Sillvik men kören. Jag & linnea hittade nästan helt utan problem :)
Det blev sång, vin mer sång & ännu mer vin.
Sov inte bra så idag känner mig som jag blivit överkörd av ett tåg.
Mår inte speciellt bra heller. Uscha!!



På onsdag blir det malmö, baby!!Fan vad underbart!!!!

Kommentarer
Postat av: steffi

hihi.. :D love



Jag tror nog bara att det va du & jag som grät:P haha.. Underbaaart!!



PUSSS!!

2010-05-10 @ 17:33:35
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0