Helgen.

Det var härligt med helg!
Febern försvann i fredags men känner mig fortfarande sjuk, kan dock inte vara hemma längre!
I fredags så grillade jag & min älskade lax med färskpotatis. Så gott!! Vi hälsade på Rappen & Zandra på kvällen också. Mys!

Lördagen blev det dansövning med kören. Herregud vilket helvete det var att hitta till en skola i södertälja men men..Sedan så åt grillades det igen och sen hem till Mickis med Zandra. Vi pratade hela kvällen & jag fick en fantastisk nyhet <3

Söndagen - dåligt väder :(
Så jag & Robin åkte till plantagen och kikade utemöbler. Inte helt lätt att hitta nåt man gillar ska jag tala om. Finns så himla mycket! Sedan hämtade vi Josie så åkte vi hem och bakade cupcakes. Efter det åkte jag & Josie till Iia och drack kaffe. Det var så mysigt - just like the good old days.
Påvägen hem köpte vi med oss thaimat till oss och Robin. Josie stannade och kollade på Wallander. Jag gick dock och lade mig innan hon gick hem eftersom jag skulle upp kl 05:00....




SOLEN & VÄRME - FÖRSVINN INTE!!!!


Idag rinner näsan, ögonen och är tjock i halsen...Inte så lyckat! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0