How can we be lovers

Fredag: Jag joggade till Sats & körde sen ett SatsCorePulse pass där. Det var mysigt att träffa alla underbara Sats Jakobsberg:are :)
Sen fikade jag med Steffi & då bestämde vi att vi ska grilla hos mig på kvällen.
Sagt & gjort kl 18:00 plingade det på dörren & Linnea, Sebbe, Steffi & Jim hade med sig mat och dricka och vi satte igång grillen. Vi adopterade även Rappen(grannen) eftersom hans kära sambo Zandra hade fått magsjuka :( Stackarn....

Vi hade så himla kul, vi pratade verkligen om ALLT. Vi skrattade och flummade & hade bara allmänt kul¨.
Tusen tack för det!

Lördag:
Jag & Robin sov verkligen ut och åkte sedan till Upplandsväsby och kollade på massa gulliga lamm & sen åkte vi hem och grillade igen. Josie kom förbi för vi hade tänkt dra & träffa Denniz men planen blev inställd så vi satt i min säng, käkade fruktsallad & sjöng på gamla låtar. Myspys.



Idag jobbar jag. Den meningen talar för sig själv :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0