Lördag

Lördag & jag jobbar, buhu!!
Idag är det Sats Marieviks somamrfest.
jag har ungefär 0 motivation. hade hellre åkt hem och städat och fixat i lägenheten. men nej, detta är tydligen "obligatoriskt" fyfan!!
Jag är less på jobbet nu igen....jag vill sluta! Jag vill tillbaka till jakan!!!!

I veckan har jag tränat 3 gånger:
Onsdag: Personlig träning med Camulla
Tosdag: SatsAfro med Maria <3
Fredag: SatsCorePulse med Annika
.....På söndag blir det BodyPump med Therese :)
Så totalt 4 gånger kommer jag har tränat denna veckan.
Känns jäkligt skönt med tanke på min slacker stil som jag har haft de sista månanderna. Men det är ett minne blott nu!


Dags å jobba!
Buhu



Kommentarer
Postat av: Anonym

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM TILLBAKA!!!!!!!!

2010-05-30 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0