Malmö

...var helt fantastiskt!
Vi träffade Zandras nya karl Anton, gick på stan, drack öl, var på fest, träffade pappa och Marie, åt tårta, gjorde lasange, drack drinkar. Det var hur trevligt som helst. Skönt med en mini-semester!

Innan jag gick på mini-semester så ville min chef träffa mig på ett "kort möte". Hjälp tänkte jag!
Väl inne på mötet så sa hon att hon skulle också på semetser i två veckor och ville att jag ska bli ställföreträdande platschef. Hon uttryckte sig:
"Jag har pratat med regionschfen och vi anser båda att du är mest lämpad" Jag blev jätteglad! :) Så idag kl 10:00 ska jag ringa in på platschefs-möte. Lite pirrigt faktiskt! :)
Fr.o.m idag och två veckor framåt är jag platschef på Sats Marievik... :)




Jag är trött & idag är det kör vilket jag faktiskt inte har lust med. Vill typ helst gå och sova!
GÄÄÄSP!



PS. Tack Zandra för att vi fick lite tandkräm :)
Vad skulle vi göra utan er?






Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahah de va så lite sååå :-)

2010-05-18 @ 08:26:47
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0