Onsdag!

Gud vad härligt! Jag är ledig på fredag eftersom det är min helg så egentligen är det torsdag för mig idag :)
Jag har precis kommit till jobbet och sitter och dricker min & Camillias nya urgoda Muscle Milk med smak av banan & jordgubb. Typ den enda shaken som jag någonsin har gillat :) Perfekt nu när jag inte har ätit frukost!

Idag ska jag träna, vet dock inte om det blir löpning eller om jag drar till Jakan och kör cykel...humm..?!?!
Jag vill träffa Nea idag, men samtidigt vill jag för EN GÅNGS SKULL bara åka hem efter jobbet och göra - ingenting?

Ni har väl inte glömt att det är mors dag på söndag!
Jag jobbar på söndag men ska försöka byta bort den så att jag kan åka och fira mor min! <3



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0