To have and to hold




Vacker text. Jag vill gifta mig. Kanske inte nu & framförallt inte nu när Robin är en riktigt grin gubbe.
Han har tjurat i två dagar när jag ringt honom på jobbet.

Men jag gillar han ändå :)


Idag var en mardröms-morgon! Jag sov som en stock inatt, vaknade & var hyfsat pigg. Äter frukost, tar min cykel & cyklar till barkarby och inser att pendeln är försenat till kl 06.00(jag öppnar 06.30 i liljeholmen, så vem som helst kan räkna ut att jag aldrig kommer att hinna. PANIK tänker jag, men fattar att det är ingen idé.
I vanliga fall öppnar jag inte på torsdagar så när jag sen inser att det är en cykel klass som börjar 06:45 höll jag på att börja gråta. Tro mig, folk har ingen förståelse på morgonen när de ska träna. På ett sätt förstår jag, de har gått upp tidigare fast det säkerligen tog emot & så kommer ingen och öppnar.

Väl framme på centralen slänger jag upp bena på ryggen och när jag är framme vid tunnelbanan står det inte "Fruängen 3 minuter" utan "BRAND VID SLUSSEN" Då hade hela min inre process som jag höll på med gått över från ledsen och panik till ETT JÄVLA UTBROTT!!!!!
Jag går ner i tunnelbanan, spottar och svär och efter någon minut kommer tunnelbanan iaf.
På slussen dock, fy tusen, det var rök i hela tunnelbanan, tåget stannade inte där(thank god) men alla började hosta och jag då fick jag verkligen panik. Jag med min astma, det tjöt när jag andades och usch...fy det var hemskt.

Äntligen framme i liljeholmen, bena fortfarande på ryggen, kommer jag fram 06:32. Helt JÄVLA fantastiskt!!
Jag bad om ursäkt och berättade senare varför jag var sen. De allra flesta berömde mig för att jag inte var mer sen & sa "hoppas resten av dagen blir bra iaf"


FÖRLÅT ALLA LIDANADE MEDLEMMAR PÅ SATS MARIEVIK & TUSEN TACK FÖR ATT NI VAR SÅ FÖRSTÅENDE!

Puss Linn

Kommentarer
Postat av: steffi

Jag vill oxå gifta mig!!!!! hihi.. :P



Ofyy vilken jobbig morgon!! Men säger som dom andra, hoppas resen av din dag blir bra! :) hihi..



Ses imorrn!!!:D:D

PUSS!!

2010-05-06 @ 09:16:35
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0