Trött

På lunchen gick jag upp till Liljeholms centrum & köpte en smoothie som är som en måltidsersättare från en Juice Bar. Den är helt sjukt gooood! Den heter OJB Super och innehåller:
Daddlar
Valnötter
Banan
Soya mjölk
Äggvita
Kesella
......man blir verkligen mätt också :)

MUUUMMSS!!! Var inte sugen på någon mat och har bestämt att tänka mer på vad jag äter. Har blivit lite mycket godis osv den sista tiden, jag tränar ju inte lika mycket heller så kan inte äta som jag gjorde när jag tränade som mest. Hur mycket jag än skulle vilja det :(

Idag är det kör men jag har valt att inte gå idag, jag är fruktansvärt trött, har mensvärk och mår allmänt inte speciellt bra! Idag ska bli en dag som jag helt och hållet ska ägna åt mig själv.
Det finns så mycket jag gör varje dag som är för någon annan. Idag ska jag laga min favvomat, åka och träna med min favvo-instruktör Therese, sen hem och duscha och göra ansiktsmask.


En Linn-dag idag helt enkelt! Btw så har jag namnsdag på torsdag :) hihi
PUSS


Kommentarer
Postat av: liinea

gör du rätt i:) ja har namnsdag på onsdag;P

2010-05-10 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0