BOKAT & KLART

& ingen är lyckligare än jag. Planer är alltid planer, det är inte säkert att alla planer sätts i bruk. Speciellt inte med mig, jag planerar som en tok och kanske en tredjedel blir av. Har blivit bättre dock!
Nu är det bokat & klart! Det är nästan för bra för att vara sant. & jag vill inte tänka på "To good to be true? then...it probably is" NOPE! För nu åker vi.
Den 27 juni åker till vi till Miami. Där hyr vi en bil & fortsätter till LA :-)

WOHOW!

Denna veckan har varit en grym träningsvecka hittills för mig,
Måndag: Peronlig träning med Maria
Tisdag: Aerobic med Linnea
Onsdag: Box med Mia

Och på lördag blir det Piloxing med Linnea & yoga på söndag I hope!


NU jobb på Sats Liljeholmstorget!
Puss en glad Linn.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Det är fortfarande lite hemligt, men efter imorn vet du:)

2010-11-19 @ 21:19:09
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det känns helt underbart att vara förlovad. Man har tagit ett steg till, inte ända ut i altargången, men nästan:) Är gärna personlig och delar med mig på min blogg, men jag vill inte bli för privat. Det blir lite glimtar här och där:)

Kram!

2010-11-22 @ 17:56:55
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0