Helgen

Min helg var underbar måste jag säga.
I fredags åt jag godis & kollade idol, jag var hundvakt åt Molly & Sune, sååå mysigt!
Löradgen körde jag cykel på morgonen och sen var det dags för släktfest a la Robins familj. Blev dock en kort visit i år, det brukar sluta med att vi går sist & med röd/lila läppar av allt rödvin. Men inte i år inte, i år blev det hem till iia och fira henne.
Vi åt en god sallad & efterrätt och sen blev det lite MP. Väldigt roligt. Det var så längsen vi alla sågs & jag var på MP! Här ser ni lite bilder på oss :)








Längtar tills nästa helg.

Första advent firade vi ihop med Sebbe och Linnea. Jag bakade saffranstårta & bjöd på årets glögg. Den var god, det var med saffranssmak. :) Det blev en hel del USA-planering också. Som vi längtar!
Linnea hade en jättegullig present med till mig, en skål(godisskål) med polkagrisar i. I love it!
Senare på kvällen åt vi mackor och började kolla på Da vinci koden. 21:30 gick do hem & vi gick och sov.

Mys-helg med andra ord. <3

Kommentarer
Postat av: Issa

Va snygg du är ;)



Vet inte, det är betalat kontant så jag köper på sats vid årsskiftet då jag får nytt friskvårdsbidarg från jobbet..



Du kan inte göra så mycket mer än att finnas till hands.. Visa att du finns där och delar deras sorg, visa kärlek.. Man behöver inte säga så mycket för dom vet..

Postat av: steffi

Va härligt att ni hade så roligt!!:D



Jaa, aldrig roligt när någon lämnar en... :(



Sandra berättade att du hade mailat henne! Mycket snällt tycker jag!:) Hon uppsakttade det! <3



Jag hoppas att det bara går mot ljusare tider för alla människor som råkar ut för svåra stunder... Hoppas att grannarna era mår någolunda... :(

Tänker på dom!



Stooor puss!!

2010-11-30 @ 17:45:38
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0