Jag älskar dig

Du skjutsar mig till jobbet när tågen inte går kl 06:00 på morgonen
Du hämtar mig efter träningen
Du ser alltid till mitt bästa
Du sätter alltid mig i första rum
Du vet när jag måste äta innan jag börjar tjura(innan jag ens vet om det)
Du låter mig skrika, gorma & gapa när jag behöver det
Du kommer & nattar mig varje natt
Du älskar mig när jag förtjänar det som minst

Jag tror inte det finns en finare människa än du.
På texten skulle man kunna tro att det är en förälder jag talar om. Jag talar om min bara min Robin.
Heregud, vem skulle jag vara utan dig?
Jag älskar dig oändligt mycket.




Kommentarer
Postat av: Issa

Va gullig du är!!

Haha den där låten spelade Acke in som röst meddelande på min mobil en natt på fyllan.. Väldigt roande att vakna till :)

Postat av: linn

haha, vad gullig han är :)

2010-11-29 @ 14:49:30
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: Rayangrete

Nice site, keep up the good work!

2011-03-21 @ 15:51:33
URL: http://rayangrete.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0