Jag älskar mina träningsperioder

Jag är inne i världens träningsperiod and I love it.
Igår skulle jag ha kört PT med Maria men hon var tuvngen att vicka på mitt center, så det blev Piloxing på Sats Marievik istället :)
Idag blir det Aerobic med Linnea! Efter det ska jag hem till min älskade mamma som har varit i Kina! <3 Gud vad jag har saknat henne. Jag tänkte på vad jag skulle göra om hon gick bort(peppar peppar), jag tror inte jag skulle kunna gå vidare. Mamma är så mycket mer än min mamma, hon är min mentor. Nu när hon var i Kina och jag inte kunde ringa henne, höll jag på att bli galen. Mamma, jag älskar dig!



Det är mycket strul som vanligt. Aldrig kan någonting gå som jag har tänkt det.
Strul med jobbet, strul med pappa.
För er som undrar så skrev jag ett brev till min pappa. Ett brev där jag rabblade upp allting som har hänt under åren som sitter som ett stort öppet blödande sår i mitt hjärta. Saker som han än idag förnekar har hänt.
Han svar på mitt brev blev......nothing. Han ringde inte ens.
Vilket sårar mig ännu mer. Jag ringde honom & som vanligt så skriker han att jag ljuger.
Så en gång för alla så bestämde jag mig för att jag behöver inte någon som honom i mitt liv. Han har inte funnits där innan så vad ska jag nu med honom till?
Så hejdå, pappa! Nu är det slut på dina elaka ord, på dina lögner & alla din svek!




Idag blir en bra tisdag. Det har jag bestämt!
Puss. linn.

Kommentarer
Postat av: Issa

När mitt gymkort gå ut så ska jag köpa på sats..

Då får du ta med mig på lite roliga pass =)

2010-11-26 @ 10:04:15
URL: http://icepriincess-isabell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0