Skarpskytt

Jaha, då har man en karl som är skapskytt då! Känns väldigt konstigt med tanke på att han var elektriker för bara några månader sedan. Ett minst lika farligt yrke men...känns ändå lite läbbigt att han ska jobba med detta.
Jag är otroligt stolt över honom! Stolt skarpskytt-fru!



Det är inte Robin på bilden....men det skulle kunna ha varit :)


Idag tände jag ett ljus utanför deras dörr.


Tänd ett ljus & låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna.
Det är mörkt nu men det blir ljusare igen.




Ikväll jobbar jag till halv 8, sedan blir det hem & mysa med vovvar. Jag är hundvakt åt Molly och Sune idag <3
Det blir baconröra till middag & sen lite godis. Jag <3 Fredagar!

Kommentarer
Postat av: steffi

WOW!! Häftigt!!!:D Känns det bra att kalla sig "skarpskytts-fru"? ;) hihi..



Åh, va fint gjort av dig att tända ljuset..! <3

2010-11-26 @ 20:47:01
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0