Till mina finaste grannar

Tiden har verkligen gått fort. Bra eller dåligt? Ingen aning. Jag vet dock att mina grannar glädjer sig åt det med tanke på att när som helst nu kommer det finnas en liten prins som bara är deras. Jag tror att han väljer att komma ut den 10 november. Så den 10 november är du välkommen till världen & till Nidarosslingan 16, Leon!

Jag önskar er all lycka & välgång!
När får jag komma på fika? Jag har presenter!! :)

WWW.lillalallas.blogg.se

Gå in & kika på hennes mysiga blogg & hennes stora mage! :)

________________________________________________________________________________________

Idag är det kickoff mellan 12-15, håll tummarna för att vi vinnar några kategorier!
Jag ska baka bananbröd idag, det ska bli superspännande faktiskt....Återkommer om det är smaskens..
Efter det ska jag ut och springa med Nea & Loola! 6,2 härliga km blir det!!

P&K
Linsydoodle

Kommentarer
Postat av: Grannen

Hahahahaah men du är ju för SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2010-11-03 @ 18:24:29
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: gris

jag älskade brödet för övrigt!!!!!!!!!!

2010-11-08 @ 06:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0