"VILKEN ENERGI!"

"Vilken energi det är här idag, känner ni det???" Sagt av min underbara chef Linda B när hon kom in till jobbet idag. Våra högre chefer kommer in idag & vi har pysslat hela morgonen med att göra det fint :)

& jag är världens lyckligaste! Jo det är jag faktiskt!! Jag, Sebbe, Linnea & Robin har pratat om att åka till USA i ja, vad blir det 2 år nu? Och nu äntligen blir det av. Idag bokar vi enkel biljett till Miami & hyr bil där. Vi kommer att åka längst kusten och bli borta i 2 veckor. SÅ UNDERBART!
Kunde inte valt några bättre, snyggare eller roligare reskompisar än Sebbe & Linnea. Vi kommer att åka hem ifrån Los Angeles eller San Fransisco!

Idag ska jag köra PT-träning med Min älskade MU(Maria Ulander) Hon e gryyym!!!
Nu är det bli fin till USA resan :) Eller hur Linnea?? Imorgon blir det Aerobis med grymaste instruktören Fanny med Linnea, ska bli jätteroligt!



I'm in Miami Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0