Helg & övernattning hos mamma

Gud vad det var längsedan jag sov borta men nu har jag spenderat hela helgen hos mamma med systeryster.
Hur mysigt som helst, vi ligger och pratar och skrattar innan vi går och lägger oss <3 Jag saknar verkligent tiden då vi bodde ihop. Det var bara gå in till Zandras rum när jag kände mig ensam eller om jag bara ville snacka lite skit innan jag skulle sova. En dörr ifrån ett sleepover-party liksom :)

Vi har lagat mat, bakat kakor, joggat, varit på yoga & bara slappat i soffan - helt underbart!

Robin befinner sig på hemlig ort, han åkte i fredags och kommer tillbaka på onsdag. Jag längtar <3

Förra veckan var jag på en intervju. Jag kände på en gång att det inte var min grej. Jag fick en väldigt dålig magkänsla när jag gick därifrån. I torsdags ringde dem mig och jag ska tillbaka på intervju men efter en inte så lång överläggning med mamma så ska jag ringa & tacka nej till jobbet. Jag är inte i ett akutbehov att jobbet och har därför lyxen at tkunna tacka nej.

Idag ska jag & Zandra dra på oss spenderarbyxorna & shoppa. Jag ska endast köpa sådant som jag behöver, vilket är följande:





Skorna är ju sååå tråkiga men välbehövliga då kalla vintern kommer snart & jag inte vill frysa.
Jag ska sova hos mamma tills imorgon, då åker Zandra hem. Sen blir den en natt som jag sover ensam innan Robin(<3) kommer!

Jag längtar tills klockan blir 14:00 :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja om du kommer in nån dag nästa vecka borde jag ha fått arselt ur o bakat nåt hahaha :-)

Du är ju för söt!

KRAMAR

2010-10-25 @ 16:03:30
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0