JAG ÄR KÄR

Lördagen blev precis som jag hade tänkt mig, underbart! Robin hade trevligt med sina arbetskollegor & kom in full & mysig klockan 04:00.

Jag hade en underbar kväll i soffan fylld med korvstroganoff med quinoa, choklad, popcorn, pepsi MAX, mandariner & TRUE BLOOD. Herregud, jag är kär!! i :



Jag är extremt efter men fyfan vad serien är bra. Från klockan 17:30 till 00:30 kollade jag på True Blood. Jag bad Robin åka förbi & köpa season II idag :)
Jag älskar serier som är konstiga, mystiska & totalt overkliga, jag får en liten liten stund i min alldeles egna surrealistiska värld. FANTASTISKT!!! jag är i extas som ni kanske märker :)

Idag ska jag jobba & sedan tänkte vi komma förbi Sebbe & Linnea med tårta efetrsom Sebbe har fyllt år :) Hoppas dom är hemma bara! & HOPPAS HOPPAS denna dagen går fort :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0