Jag är värdelös

Ja jag känner mig faktiskt så. Jag bloggar inte, jag har snart inget jobb. Eller jo det har jag det är jag som väljer att sluta. Jag har inte haft någon som helst inpsiration att blogga för det finns inget att säga...

Igår var jag ledig(eftersom jag jobbar helg) BLÖ! Men då tränade jag & sedan var jag med Viola & Linnea heeeeeela långa dagen - helt underbart! Vi kollade på The Hills, idol, käkade sushi & godis. Linn älskar systrarna Rannelid
Idag blir det True Blood marathon med mig själv & en påse godis! :) Robin ska iväg på något militärparty ;P

Visar en bild från när hela Sats Marievik var ute, först på SPA & sedan på stan


Linn <3 Sats Marievik.
Trodde aldrig jag skulle känna så och när jag väl känenr så, tvingar de mig gå ner i tid & får mig att tvivla på varför jag jobbar här in the first place. Därav söker jag nytt jobb! Någon som vill ha mig? Jag är fabulous! :)

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du ÄR Fabulous!

Deras förlust..... :-)

Pyssss

2010-10-16 @ 16:04:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0