YES!

Idag kommer Robin hem <3 Jag har bara sovit ensam en natt eftersom jag har sovit hos mami! Men det gick jättebra att sova ensam inatt, dock så gick jag upp 05:00, inte lika kul men jag slutar 14:00 idag, direkt hem & fixa lite innan älskling kommer.
Sen ska jag & älskade Linnea åka och springa 6,2 km på ett helt underbart spår i kungsängen. Jag & syster sprang där iförrgår, vi trodde det var ett elljusspår men det var det inte, höhö så det var kolsvart för vi sprang vid 18:00!! Det var den mest fantastiska känsla jag upplevt, att springa i total mörker & att känna att
"Nu kan jag springa hur långt som helst!"

Jag & Robin ska äta på indiska resturangen idag, fira lite att vi ses igen :)

I helgen kanske jag ska till pappa men jag är inte säker, jag känner att jag behöver vara "bara hemma" och umgås med Robin!

Käre gode gud, gör så denna dagen går snabbt. Amen!


Kommentarer
Postat av: iia

Fin du e på bilden gumman!

2010-10-27 @ 09:20:37
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: linn

Taack fina iia! <3

2010-10-27 @ 09:47:09
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: vonk

åh ni är så fina!!!

2010-10-27 @ 13:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0