Yes it's true, I do love you



Jag måste bara den lyckligaste i världen som fick dig. Snart är det fyra år sedan vi blev ett par <3
Ibland känns det som om jag svävar på moln när jag är med dig. Du är mitt allt!

I veckan händer det inte speciellt mycket. Mycket träning blir det iallafall! :)
Det är bara 4 månader kvar till USA ju ! !

Måndag: Cycling
Tisdag: Training for runners
Onsdag: Box
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Powerstep
Söndag: Crosstraining

Jag längtar tills måndagen är över - allting känns så mycket bättre då.
Puss L


Kommentarer
Postat av: Zandra

Så fina så fina!

Rappen knackade ju på hos er igår kväll, ni är då Aldrig hemma ;-)



Så jävla duktig du är som tränar och tränar!!

KRAMAR

2011-02-21 @ 09:19:07
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0