ZzzZ

Ojoj, idag var jag trött, eller ÄR jag trött. Igår körde jag cycling för första gången på flera månader but I still got it, det gick hur bra som helst. Efter det var det raka vägen in i sängen - förutom kamomillteet som jag hann få in mig först.
Innan dess kom världens bästa granne in men två stora potioner med JÄTTEGOD cheesecake - gud vad god den var. Det tog ca två minuter och sen var den slut. TACK!

Jag hoppas dagen går fort! Ikväll blir det training for runners med Mia.....jag kan ju räkna med galen träningsvärk. Ni som har SATSkort - testa det!! Det är en enkel klass men du får så ont i rumpan din så hälften vore nog.



Idag blir det pasta med kräftstjärtssås:)
Må gott!
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0