Helg or not!

Jobbar helg igen. Det hade inte varit så tråkigt ifall man jobbade med någon men nu kör jag 12 timmar helt ensam :(

I torsdag så käkade jag middag med Zandra & Mikaela <3
Vi skrattade, grät, var allvarliga & pratade om planer. Planer som jag dessvärre inte kana vslöja riktigt än men det kommer! :)
Det känns som om det vore igår som allas vår ängel Leon lämnade oss för en finare plats i himlen. Vi fick se bilder & det var i särklass den finaste ängeln jag någonsin sett. En liten pussmun, långa ögonfranser från pappa & en liten liten näsa från mamma.

Till Leon:
Jag önskar att jag hade fått träffa dig.
Jag önskar att du hade varit där i torsdags när vi åt middag.
Jag önskar att jag hade fått sett dina ögon.
Jag önskar att jag hade fått hålla om dig.

Jag har aldrig ens träffa dig & ändå finns det ett litet hål i hjärtat efter allt det som har hänt.
Vi pratade om en lillasyster till dig, kanske två :) En Vendela & Viola hade väl varit fina namn, Leon?

______________________________________________________________________________________________

Igår blev det fredagsmys på hög nivå. Kyckling & pommes & en massa godis. Jag satte även på en riktigt Feel good film, Tre systrar och en mamma.

Idag efter jobbet ska jag träna & sen åker jag hem till Sonja för middag & vin <3




/Linn



Kommentarer
Postat av: Elinh

Hej Linn! Ja det är många som jobbar på Arla! Det finns olika avdelningar, men jag jobbar i kyllagret. Man packar varorna som ska ut till alla butiker, så att lastbilarna bara plockar upp allt och sedan åker iväg. Jag tror dem flesta gillar jobbet för gemenskapen och pengarna! :)

2011-01-08 @ 13:17:39
URL: http://elinhs.blogg.se/
Postat av: Zandra ☆

ÅÅå bästa Grannen du är ju för bäst och söt!!!

Men Viola, sa vi verkligen det? hihih ;-)

Tack! ♡♡♡♡

Pussar

2011-01-08 @ 22:50:29
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Zandra ☆

Hahahah ja du, de vore kanske nåt! :-)



Pysssar

2011-01-09 @ 13:04:34
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0