Nej!

Varför är det måndag?
Jag hatar måndagar. Och söndagar. Natten mellan söndag & måndag sover inte jag ett skit, jag är så rädd för att försova mig så jag sover inte alls. Suck.

Veckans träningschema:
Måndag:
Shape
Tisdag: Crosstraining
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: BodyPump
Lördag: SatsPowerStep
Söndag: Löpning + styrka(?)

På onsdag ska jag bli barnvakt. Jag ska vara det varje onsdag. Känns roligt att få träffa barnen & tjäna lite extra pengar, men vi får se hur länge jag kommer att orka. Jag kommer att köra öppning 06:30 & sluta 21:30 men men, det blir nog enklare när det blir ljusare också.


Robin min fina älskling är sjuk...Han har haft feber nu i snart fem dagar stackaren! Jag lär åka på det...





Imorgon är det löning!!!
Jag ska nog köpa något fint till mig själv då!


Puss.
PS, tack till alla som har grattat mig till att jag klarade fystestet.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart som F*n du ska köpa nåt fint till dig själv!!!! Det förtjänar du babe <3

Love u :)

2011-01-26 @ 01:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0