ÄNTLIGEN ÄR HELGEN ÖVER

WHAT? Tänker ni när ni läser rubriken men jag har jobbat i helgen så hallelujah!

Veckan för mig blir tokspäckad.
Måndag: Cykel + BodyBalance
Tisdag: SatsCorePulse
Onsdag: Hemligt uppdrag under hela dagen, ojoj! Kanske ska yoga också på kvällen
Tordag: Hemligt uppdrag dag 2.
Fredag: BodyPump
Lördag: SatsPowerstep & på kvällen tjejmiddag @ steffi's <3
Söndag: Crosstraining, Träffa sara?

Fr.o.m. idag börjar mitt Absoluta sockerförbud dvs:
Inge godis
Inge chips
Inge läsk
Inga bullar
Inga kakor
......no nothing!

Det är jag & min kära platschef som drar igång.... :) USA närmar sig med stormsteg & tränar det gör jag, hej vilt. Men jag äter inte lika bra. Det dallriga på magen försvinner i och med att man tar bort allt socker ur sin kost & då menar jag dolt socker också som i tex juice. Bye bye mysiga juicemornar!

Wohow. Jag är så glad & tacksam för alla underbara vänner & familj som jag har. Vill bara säga det
NI är underbara.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0