Härlig helg!

Fredag: Efter jobbet gick jag & körde zumda på Sats Stadshagen med maria. Gillar egentligen inte zumba men maria är ju så duktig. Kom hem, lagade mat & somnade redan kl 20:00. Sov i 12 timmar <3 Hörde inte ens när Robin kom in kl 02:00

Lördag: Vaknade & gick och körde Powerstep med Mia. Mötte sedan upp Mia och myste i jakobsbergs centrum. Efter det: Gjorde mig i ordning & åkte på tjejmiddag hemma hos Steffi. Helt sjuktkul!! det var jag, Ida, Steffi, sandra & tre tjejer till <3 Vi åt god mat, skrattade & spelade spel





Några bilder som ändå avr helt okej, haha!!

Söndag: Jag & Robin tog en promenad till Willys & köpte frukost. Vi myste i soffan tills vi skulle åka hem till Morris & Lisa för att fira Lisa. De bjöd på tårta, choklasbollar, bullar, cola men jag satt med kaffe & åt apelsin. SÅ GRYM!!! Efter det körde jag Piloxing med Mia. Sen vare nattnatt.



Sov inte en blund inatt. Idag blir det Dancestep, läääskigt!!! Haha.

Kommentarer
Postat av: steffi

Hahhaa, du var ju snygg på alla bilder!! :P Yooouu hoottt locking wooomen;D hihi..

2011-03-21 @ 12:35:46
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0